Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset anmeldelse

Oprettelsesdato: 13 Kan 2021
Opdateringsdato: 9 Kan 2024
Anonim
Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset Review / Test
Video.: Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset Review / Test

Indhold

Lenovo, verdens største producent af Windows-pc'er, er ikke længere ude efter bare at sælge brugerne en maskine længere. Misforstå ikke, at sælge maskiner er stadig en central del af virksomhedens planer, men at støtte disse maskiner er en verden af ​​tilbehør. Forretnings- og produktivitetsmaskiner i virksomhedens arsenal har ledsagende mus, der leveres med indbyggede trådløse præsentatorkontroller. For gamere er der Lenovo Y Gaming Precision-mus, rygsæk og Surround Sound Headset.

Ganske vist var Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset ikke noget, som jeg troede, jeg ville være den mest begejstrede for eller tilfreds med. Jeg er en slags hovedtelefonsnobb. Det ideelle gamingheadset skal være holdbart og behageligt. Det skal være relativt let for brugerne at tage headsettet og gemme det, når de vil. Det skal også arbejde med mere end bare deres gaming-pc; smartphone-kompatibilitet er et must.

Lenovo forsøger at ramme alle disse mærker med Y Gaming Surround Sound Headset, mens det kun koster $ 69,99.

Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset Review - Design og internt

Holdningen hos den større købere til headsets skal være frustrerende for nogle spildesignere. For mange er de billige øretelefoner, der følger med deres smartphone, sandsynligvis det eneste par hovedtelefoner, de skal bruge til enhver aktivitet. Samtidig lægger spiludviklere mere kræfter i lydspor og lyddesign generelt.

Ligesom andre enheder i Lenovo Y Gaming-opstillingen er Y Gaming Surround Sound Headset en sort og rød affære. De ydre kanter på hver kop er lavet af hærdet sort plast. Hver kop sidder derefter på en arm, der er dækket af en kunstlæderfinish, der er varm at røre ved og føles premium.

Selve kopholderne er lavet af rød plastik. Smart regnede Lenovo ikke med, at brugerne bare justerede båndpositionen for hver kop. Begge ørekopholdere sidder på en fjeder, der tvinger dem til at tilpasse sig hovedets vinkel. Kombineret med den støjisolerende polstring ender du med en tæt pasform, der ikke tillader en masse ekstra lyd i koppen for at bryde din nedsænkning. Kopperne foldes indad, så headsettet let kan opbevares.

Det sorte pandebånd får sit strejf af varmrød farve fra et polstringsbånd, der sidder indeni, skåner din hovedbund fra hovedpine og smerte, som kun iført et dårligt designet headset i timevis kan forårsage.

Det er en virtuel surroundmotor indbygget i hovedtelefonerne, der giver Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset deres navn. Frekvensindstilling og denne motor gør det muligt for hovedtelefonerne at simulere oplevelsen af ​​at have en subwoofer og tre satellithøjttalere, der alle peger på dig, forudsat at du har forbindelse til en pc. Lyden, som dette headset er i stand til at pumpe ud, er fantastisk, let på niveau med nogle af de dyrere dedikerede headset fra Razer og Tritton. Du kan finjustere dine specifikationer med tilføjelsessoftware fra Lenovo, hvis du vil.

Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset Review - Erfaring

Y Gaming Surround Sound Headset er til folk, der forstår, hvordan premium-lyd kan ændre den måde, du oplever et spil på. Efterhånden som spil er modnet, er deres lyd blevet mere kompliceret og forskelligartet. Kun et anstændigt par hovedtelefoner kan gøre den musik retfærdig.

Mere til det punkt er lyddesign blevet en grundlæggende del af spilmekanikken. Hører et fodspor ind Call of Duty Black Ops 3 fra hvad der lyder som højre kan betyde forskellen mellem at fange en modstander i tide og se dem løbe forbi dig på kill-cam. Det er det samme med Halo 5: Guardians, Assassin's Creed Syndicate og alle andre spil, der er værd at spille.

Jeg siger ikke, at mit kill-to-death-forhold i nogle pc-spil forbedrede sig dramatisk med dette headset. Jeg siger, at jeg faktisk vidste, hvilken retning jeg skulle se inden jeg blev dræbt. Fantastisk lyd kan rette dårlig målretning.

Når de først havde afsluttet det grove design af headsettet, ser Lenovos designere ud til at have tænkt længe og hårdt på, hvad spillere vil have fra deres tilbehør. En aftagelig bommikrofon tilsluttes venstre ørekop på Y Gaming Surround Sound Headset til chat i spillet og tale direkte med fans via YouTube Gaming og Twitch.

Y Gaming Headset er ret fantastisk til alle slags spillere. Det fungerer dobbelt for både konsolspil og pc-spil. Den ene ende af kablet huser en dedikeret USB-port. Det er modstykke til et grundlæggende headsetstik. Når de er tilsluttet en pc med USB-porten, lyser Y Gaming-logoerne en vred rød. Det er et godt strejf, som Lenovos andre spilenheder også inkluderer nu. En speciel holder, der er indlejret i kablet, giver dig mulighed for at gemme USB-porten eller headsetstikket, når du bruger det ene eller det andet.

Tilslut dem sammen, så kan du spille dine spil eller lytte til musik fra din smartphone på samme tid. Sænk lydstyrken med den indbyggede fjernbetjening og både den pc, du har forbindelse til, og den smartphone, som du lytter til musik fra, justeres. Det er et pænt trick, som jeg brugte meget til at tilføje en lille smule til mine spil-sessioner i Byer Skylines. Det var nemmere for mig at oprette forbindelse til begge enheder end at løbe ind og ud af Steams overlay for at skifte sange.

Lenovo Y Gaming Surround Sound Headset Review - Skal du købe?

Hvis du leder efter rimelige priser til hovedtelefoner til brug på alle dine enheder, tror jeg, at Y Gaming Surround Sound Headset er det. De fungerer godt med enhver enhed. Hvad mere er, de er mere komfortable end dyrere headset, der ikke tilbyder næsten lige så mange funktioner eller kræver en dongle for at trække det ud, som Y Gaming Surround Sound Headset gør alene.

$ 69,99 er ikke for meget at betale for fantastiske lydende, alsidige og holdbare hovedtelefoner, selvom du ser lidt iøjnefaldende ud i det offentlige med de glødende røde y-logoer.

Velkommen til vore # GalaxyNote5-indlæg til denne dag! Vi dikuterer 10 yderligere note 5-pørgmål og dere løninger i dette indlæg, å vi håber, du vil nyde denne l...

Hej Android-fan! Dagen fejlfindingartikel behandler et andet almindeligt problem, der finde på # Galaxy8Plu - oplade ikke, og kærmen tænde ikke. Hvi du er en af ​​de uheldige brugere, d...