Xbox One S Review: Mere for dine penge

Oprettelsesdato: 16 Marts 2021
Opdateringsdato: 21 April 2024
Anonim
Xbox One S Non-Gamer Review
Video.: Xbox One S Non-Gamer Review

Indhold

Microsoft begyndte at lade tidlige adoptere tage deres første version af Xbox One hjem en kold november nat for tre år siden. Nu er firmaet tilbage med Xbox One S, en nyudviklet udvikling af den første konsol.

Den rigtige blanding af hardware inde lader denne Xbox One få mest muligt ud af et 4K tv til spil og video. Spillere med mange digitale titler kan finde sig nødt til at afinstallere spil for at gøre plads til nye mindre ofte. Xbox One S er både mindre og mere stillegående end den konsol, den erstatter. Fra $ 299 kommer den i 500GB, 1TB og 2TB modeller. Der er en ny trådløs controller, der understøtter Bluetooth i kassen.

Masser af Xbox One-ejere har allerede sprang til butikker for at erstatte deres aldrende originale konsol.

Det virkelige mål for denne Xbox One S er dog to gange. For det første giver den en bedre oplevelse til dem, der ikke allerede ejer en Xbox One? For det andet følger det med de seneste udviklinger fra PlayStation?

Faktisk gør det begge.

Xbox One S Review: Hardware & Internals

Sikkert, Xbox One S ser mere tilgængelig ud end den tidligere model. Dekket ud i hvidt, rødt, blåt eller grønt, afhængigt af hvilket bundpakke du køber, er konsollen langt mindre uhåndterlig. Det er 40% mindre end den originale Xbox One. Det er også lettere, men jeg tror ikke, at nybegyndere vil bryde sig om enten, hvis de ikke ofte flytter deres konsol fra et sted til et andet.

Hvad de vil bekymre sig om, er den mindre ridseagtige kappe. Jeg kan ikke huske at flytte min Xbox One fra sin plads i mit underholdningscenter en gang, men dreng gjorde det få ridser på den glansede sorte overflade, da jeg gik til videresælge den for at få en Xbox One S.

Læs: Xbox One S Bundles - Hvad skal man købe?

Nogen på designteamet satte stor vægt på sans fornuftsknappplacering, der ikke var der for originalen. På forsiden er alt, hvad du har brug for til at betjene konsollen fra dag til dag, herunder en USB-port, controller-synkroniseringsknap og konsol-knappen. Det er en stor ændring fra den oprindelige konsol, som havde USB-porten og controllerens synkroniseringsknap på venstre side af en eller anden grund. Ingen forventede dem der. Jeg var altid nødt til at vise mine venner, hvordan man kunne få min reservekontrolarbejder til at arbejde, da de kom over.

Xbox One S holder de fleste af de originale porte. HDMI-udgang, HDMI Pass-through, to USB-porte, S / PDIF Audio og Ethernet er alle på bagsiden.

Der er ingen Kinect-port, men Microsoft giver gratis USB-adaptere til dem, der opgraderer fra originalen til denne. Hvis du køber en ny Xbox One S og ønsker at spille motion-spil, give stemmekommandoer, log ind ubesværet eller Skype-chat med en Kinect, skal du købe en adapter, der koster 39,99 dollar. Dette er en ændring, der helt sikkert ikke sidder lige med mig. Heldigvis sender senderen på forsiden af ​​Xbox One konsollen til at styre dit fjernsyn og kabelboks uden at basere sig på Kinect. Mit råd er at bare springe over motion spil og Kinect helt.

Læs: Xbox One S vs Xbox One

Strømforsyningen er nu indbygget i konsollen. Denne ændring gør det til en lille smule enklere for begyndere at oprette. Tidligere havde hver af virksomhedens konsoller denne enorme kraftsten, der skulle forbindes. Xbox One Wireless Controllers har nu indbygget Bluetooth-teknologi. De får bedre rækkevidde, og du kan bruge dem på en pc uden en latterlig udseende $ 24.99 adapter.

Xbox One S Review: Erfaring og software

Xbox One S er bare en revision af den oprindelige konsol, ikke et helt nyt stykke hardware. Dets udseende kan være frisk, men dens software er ikke. Alle de spil, du kan spille på Xbox One, kan du spille på Xbox One S. Alle de apps, du kan downloade på originalen, er tilgængelige her.

Heldigvis gør det ikke konsollen en disservice - mest. Xbox One S er let at navigere med enten en fjernbetjening eller Xbox One Wireless Controller.

Oplevelsen er fortsat opdelt i Home, Community, OneGuide og Store områder. De fleste mennesker vil bruge deres tid på at vende mellem Home, Community og Guide, der flyver ud fra softwarens venstre kant. Området Mine spil og apps tilbyder links til titler, du har installeret og hurtige oplysninger om disse spil.

Community og Xbox Guide er de to softwarefunktioner, der står mest for mig. Xbox og Xbox 360 udviklede samfundsbygningen på en måde, som Xbox One ikke gjorde før de seneste opdateringer. I dag er det nemt at finde ud af, hvad dine venner spiller. Looking For Group gør det utrolig nemt at rekruttere spillere, du aldrig har mødt før. Klubber giver dig mulighed for at holde kontakten med dem længe efter din multiplayer-session har afsluttet. Microsoft har gjort det godt af dem, der leder efter en strømlinet social oplevelse på Xbox One og Xbox One S. Det er absolut lovværdigt.

Hvad angår Xbox Guide, sætter den disse sociale funktioner, plus ting som baggrundsmusik og messaging et par knapper presser væk. Den originale Xbox One-softwareoplevelse havde ikke baggrundslyd og tvunget folk til at hoppe fra app til app for at komme til det, de ønskede.

For at være klar er ingen af ​​disse softwarefunktioner eksklusive til Xbox One S, men de er vigtige for nybegyndere, der overvejer konsollen.

Xbox One 4K & HDR

Den vigtigste opgradering her er evnen til 4K video og spil support med HDR. Xbox One S giver en enorm forbedring i forhold til at se HD-video på Xbox One. Med HDR10 har farverne et bredere udvalg.

At få 4K og HDR-funktioner i gang er utrolig let takket være softwaren, der kører på konsollen. Xbox One S kontrollerer for at se, om fjernsynet du har parret det med, er i stand til HDR og 4K. Installationsprocessen kunne ikke blive lettere eller mere ligetil.

Læs: Xbox One S vs PS4 Pro

Netflix, Amazon Video og Hulu har alle 4K biblioteker til rådighed for abonnenter. Blu-ray-drevet inde i Xbox One S tillader også 4K UHD Blu-ray afspilning. 4K video streaming fungerer som du ville forvente - alt ser skarpt ud. Du vil finde dig selv at bemærke detaljer, som du ikke så, når du ser de samme ting før. Xbox One S er ikke stærk nok til at spille spil med 4K opløsning. I stedet opskalerer det et spils almindelige opløsning til 4K. Det gør det samme med HD videoindhold. Her er igen, hvor god software kommer ind; Du kan indstille konsollen til standard tilbage til HD-opløsning automatisk, når 4K-indhold ikke er tilgængeligt.

For at få ægte HDR10 og 4K video support i en PlayStation, skal spillere betale 399 $ til PlayStation 4 Pro, fordi PlayStation 4 Slim kun tilbyder HDR10 og ikke hvad der betragtes som "true 4K" video streaming og spil. Det mangler også et 4K UHD Blu-Ray-drev, da Sony valgte at beholde den grundlæggende fra den oprindelige PS4. Når det er sagt, tilbyder PS4 Pro bedre spil end den opskalerede 4K oplevelse, som Xbox One S har - forudsat at udvikleren har tilføjet støtte til det.

Læs: Xbox One S vs PS4 Slim

Xbox One S 'software har stadig nogle meget ru kanter.

At gå tilbage til startskærmen fra en app eller et spil tager nogle gange mere tid, end det skal. Ikke kun er Windows Store indbygget i Xbox One-lyset på vellavne apps, dets 4K UHD-filmbibliotek er næsten ikkeeksisterende. Der er et par film til rådighed for køb, men intet jeg formoder, at nogen i deres rigtige sind vil købe. Det er som om nogen glemte at fortælle butiksteamet, at Xbox One S ville have 4K video.

Xbox One S Review: Skal du købe?

Hvis du har en Xbox One og et 4K tv, vil du absolut opgradere til Xbox One S. Du får ikke mere end bedre billede og et strømlinet design. Det er ok.

Læs: Xbox One vs PS4: Hvad skal du købe til ferie 2016?

Hvad Microsoft har brug for at gøre med Xbox One S, er ret op til nykommere, der kan blive fristet af PS4 Slim eller PS4 Pro. Det var nødvendigt at polere de hårde kanter af Xbox One's hardwarefejl og give nogle nye teknologier til de nyeste displaystandarder. Xbox One S overskrider ikke dette mandat, men det opfylder det. Faktisk opfylder det dette mandat og formår at stadig være $ 299.

Hvis du bare kommer rundt for at opgradere din stue-konsol, ser jeg ingen grund til ikke at overveje Xbox One S. Bare sørg for at have alle de eksklusive spil, du leder efter.

Brug dine børn WhatApp til at forbinde med venner? I å fald kal du tale med dem om Momo uicide Challenge eller Momo Challenge.Denne kræmmende nye udfordring finder ted i WhatApp, og den...

amung bekræftet en helt ny Galaxy Tab 4 tablet. Med pre-order live og en udgivele bare et par dage væk, vil vi redegøre for, hvorfor du bør købe den nye tablet og nogle grunde...